Reklamacije i povrat uređaja

Kupac je obvezan provjeriti ima li ikakvih oštećenja prilikom primanja naručenih Reencle uređaja i odmah ih prijaviti dostavljaču koji je isporučio robu te odbiti prihvatiti isporučene uređaje s vidljivim vanjskim oštećenjima. Točnost narudžbe odgovornost je kupca, a naknadne reklamacije se ne prihvaćaju.

Ako kupac nije zadovoljan kupljenim dobrima, ima pravo podnijeti reklamaciju unutar 14 dana od dana primitka dobara (u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, članak 79, stavci 1 i 2). Reklamacija se šalje putem e-maila na [email protected] s napomenom REKLAMACIJA ZA NARUDŽBU (Broj narudžbe).

U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo raskinuti ugovor s povratom uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravan, neoštećen i valjan proizvod. Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećenih, neispravnih ili pogrešno isporučenih uređaja o svom trošku, samo ako se utvrdi da je reklamacija opravdana i da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo koji nedostatak uređaja. U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene proizvoda novim snosi u cijelosti prodavatelj.

Ako utvrdimo da reklamacija nije valjana, tj. ako odbijemo reklamaciju, kupac je obvezan platiti sve troškove dostave.

Reklamacije

Potrošači mogu podnijeti pisane reklamacije na sljedeće načine:

Poštom na adresu: Zelene tehnologije d.o.o., Gospodarska ulica 5c, 10 255 Donji Stupnik

Putem e-maila na: [email protected]